|
It is currently Thu May 17, 2012 4:04 am
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
Welkom bij het forum van BC Leidschenhage
Dit forum is bedoeld voor alle leden van de bridgeclub Leidschenhage en is gestart als onderdeel van het Topbridge initiatief. Het forum dient als ondersteuning van de trainingen. Er wordt hier gediscussieerd over spellen en lastige biedsituaties.
Iedereen is welkom om mee te doen. Clubleden van Leidschenhage kunnen zich registreren op het forum, waarna de beheerder de registratie zal approven. Helaas kunnen wij in de registratie de volledige naam van de gebruiker niet zien en eventueel zullen we daarom via email een bevestiging vragen.
We hopen dat een ieder zijn voordeel kan doen met dit forum! |
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
maarten
|
Post subject: Uitkomst Posted: Sat Oct 09, 2010 8:53 am |
|
|
Bieden gaat 1h - 1s 2s - 4s
Wat kom je uit met T83 VBT72 3 AV76
|
|
|
|
 |
|
ppw
|
Post subject: Re: Uitkomst Posted: Sat Oct 09, 2010 3:41 pm |
|
|
Eerste ingeving was singleton ruiten; met Txx troef kan dat best wat worden. Bij nader inzien bedacht ik me echter dat er geen kleur goed zit voor de leider, dus zou hij/zij best wel uit kunnen zijn op een cross-ruff. Dan is troefstart noodzakelijk. Dus dat doe ik uiteindelijk maar.
|
|
|
|
 |
|
danny
|
Post subject: Re: Uitkomst Posted: Wed Oct 20, 2010 4:45 pm |
|
|
In de praktijk zal ik gewoon mijn singelton uitkomen. Ik snap PP wel, maar de leider kan best 5 ruitens hebben en helemaal niet gaan cross ruffen (ook kan ik zijn kleur hoog spelen met een singelton start, dat ligt weer helemaal aan de plaatjes...). Als klaverheer in dummie verschijnt zit het spel misschien helemaal niet scheef. Ook kunnen ze 9 troeven hebben samen, en gewoon veel slagen halen op kracht. Als er zo weinig informatie is doe ik gewoon wat ik altijd doe.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|