|
It is currently Thu May 17, 2012 3:55 am
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
Welkom bij het forum van BC Leidschenhage
Dit forum is bedoeld voor alle leden van de bridgeclub Leidschenhage en is gestart als onderdeel van het Topbridge initiatief. Het forum dient als ondersteuning van de trainingen. Er wordt hier gediscussieerd over spellen en lastige biedsituaties.
Iedereen is welkom om mee te doen. Clubleden van Leidschenhage kunnen zich registreren op het forum, waarna de beheerder de registratie zal approven. Helaas kunnen wij in de registratie de volledige naam van de gebruiker niet zien en eventueel zullen we daarom via email een bevestiging vragen.
We hopen dat een ieder zijn voordeel kan doen met dit forum! |
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
Jan
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Tue Nov 17, 2009 6:14 pm |
|
|
Ik vind 1 Sch helemaal niet opgelegd. De kleur is slecht, te kort en je hebt geen escape.
In de uitpas is er geen enkele reden om niet te bieden. Maat heeft nu waarschijnlijk ook wel wat en je laat je toch niet zomaar wegdrukken?
|
|
|
|
 |
|
danny
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Wed Nov 18, 2009 8:05 pm |
|
|
Je zegt dat je bieden in directe situatie link vindt, Jan, maar in de uitpas niet. Dat is volgens mij de omgekeerde wereld. Je zit een heel niveau lager en de tegenstanders hebben elkaar nog niet alles verteld. Er moet heel wat gebeuren willen ze 1S kunnen ophangen als dat op 1 niveau gevolgd wordt, terwijl 2S ophangen terwijl alles verteld is vrij simpel is. Na 1S kan je maat trouwens ook nog meedenken, toch best prettig. Ik zou dus zeker 1S volgen, ook met een heer minder (9hcp) juist omdat ik dan geen 2S durf te bieden in de uitpas. Tegen goede tegenstanders is dat namelijk bloedlink met deze kwetsbaarheid.
|
|
|
|
 |
|
maarten
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Mon Nov 23, 2009 11:34 am |
|
|
Oh, geen sorry nodig, ik refereerde aan de wijntjes. Ik houd sowieso niet van preempts kwets tegen niet en in de sandwich al helemaal niet, dus ik volg echt geen 2 S
|
|
|
|
 |
|
maarten
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Mon Nov 23, 2009 11:37 am |
|
|
Geen sorry nodig. Ik refereerde aan de wijntjes. Ik houd sowieso niet van prempten kwetsbaar tegen niet en al helemaal niet in de sandwich, dus geen denken aan dat ik met die hand 2 S ga bieden
|
|
|
|
 |
|
danny
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Wed Nov 25, 2009 9:35 pm |
|
|
Volgens mij is dit gewoon dikke pech.
|
|
|
|
 |
|
Jan
|
Post subject: Re: 1S volgbod in de sandwich Posted: Wed Nov 25, 2009 9:42 pm |
|
|
Als Noord wil je nu het liefste in 2 Ha zitten ongeacht wat je maat heeft. Eens?
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|